SVERIGES BÄSTA FRISÖR-UTBILDNING!

Kickstarta en strålande karriär som frisör och bli inspirerad av våra lärorika utbildningar, vi finns i Stockholm, Göteborg och Trollhättan via privat ansökan, Komux eller gymnasieutbildning (Trollhättan)! Med ett personligt engagemang och en hög utbildningskvalitet arbetar vi tillsammans med våra partner KEVIN.MURPHY strategiskt och målmedvetet med tekniker så att våra elever får arbeta med alla sinnena. Det gör oss till det självklara valet när du vill utbilda dig till frisör.
Skicka in din intresseanmälan redan idag.
HÄR BLIR DU LICENSIERAD FRISÖR!

STOCKHOLM

Satsa på en intensiv och heltäckande utbildning i huvudstaden! Våra fantastiska pedagoger i Stockholm strävar efter att utmana och utveckla dig till en kunnig frisör. Kursen håller ett högt tempo och kreativiteten formligen flödar, en perfekt grogrund för att göra just dig till Sveriges bästa frisör.

GÖTEBORg

Vi ser till att du får bästa utbildningen i framsidans stad Göteborg!
Våra lärare ger dig träning av hög kvalitet. På vår frisörutbildning håller vi högt tempo men glömmer inte bort att ha kul. Bli inte bara bästa frisören utan även stylist då vi i Göteborg ger dig grunderna i stylist. Våra frisörutbildningar bedrivs i centrala Göteborg 5 min från centralstationen. Huvudlärarna har gesällbrev, mästarbrev och även högskolepedagogik.

TROLLHÄTTAN

Kom till vår väletablerade frisörskola i Trollhättan där lärarna sätter eleverna i första rummet. Alldeles vid gågatan i centrala Trollhättan finns lokalerna för vår frisörutbildning. Vi erbjuder dig som elev en bred och heltäckande grund för att utvecklas och utmanas. Med fenomenala pedagoger och en läroplan i världsklass inspirerar vi dig till starten av en strålande karriär. Finns som privat-, Komvux-, och gymnasieutbildning.

FRISÖRSKOLA MED HÖG
UTBILDNINGS-KVALITET

Vi samarbetar med Pivot Point, världens kanske främsta aktör bland frisörutbildningar. När du avslutar din frisörkurs hos oss belönas du med ett internationellt diplom från dem. Den här utbildningen leder även till frisörlicens.